mandag 1. desember 2008

Ting 19. VR

da har Second life fått en ny innbygger- Cammelilla Digfoot. Har kikket litt rundt.

Fikk mange sikkerhetsadvarsler når jeg lasta ned og kjørte programmet, så jeg ble litt skeptisk- men regnet med at siden dette er linker fra kurset så er det ok. Og det ser slik ut så langt.

datamaskinen lever enda.

Nå tar Cammelilla Digfoot kvelden , menkommer nok snart tilbake til second Life. Må finne bibilioteket i Vestfold blant annet- mener å huske at de har opprettet bibliotek i second life.

Hei!

NÅ skal jeg fokusere og visualisere meg selv med en I pod.
I pod
Ipod
I pod
I pod
I pod

2 kommentarer:

Marianne W. sa...

Og ting 19 er ferdig! Jeg heter Vivir Harbour i mitt andre liv :-)
Hilsen Marianne

Marianne W. sa...

Hvis du søker på Norgesbiblioteket så kommer du til vestfoldingene :-)