tirsdag 2. desember 2008

Ting 22. Web 2.0

Jeg vinklerr det mot web 2.0 og Kulturnett.


En ting er sikkert- jeg mener at alle nettsteder bør etterstrebe mest mulig åpenhet.

Så kommer spørsmålet - åpne eller ikke åpne kulturnett?
dette har vært en diskusjon internt lenge, og vil nok gå videre.

Adnre tjenester som kan være relevant for kulturnett er kanskje last.fm- i kombinasjon med kunstnerregisteret f.eks. Og kulturkalenderen kunne fått ny drakt inspirert av
http://www.nyartbeat.com/bubbles


Vil ikke si så mye mer på denne bloggen om hva jeg tenker videre for kulturnett, da den kan leses av alle. Og viktige bedrifsthemmeligheter roper vi ikke høyt om;-)

Gamle tanker har fått kjøtt på beina og nye idéer har komme ttil i løpet av dette kurset.

Nå skal jeg fordøye innholdet og kanskje får jeg større klarhet i hva vi kan bruke dette til .

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Fint! Ting 22 er dermed gjennomført.
Hilsen Marianne